De Terugreis :(
 43 items in this album on 4 pages  [slideshow] [login] 
 Gallery: DigiPix.org  Album: Paul's Digipix  Album: De Grote R'dam-Madrid Alfa33-toer 2003   
      1  2  3  4   Next Page Last Page

En daar reden we weer Madrid uit, snik snik :(
Viewed: 1761 times.
Nu was het lekker rustig op de ringweg...
Viewed: 1613 times.
Op naar Burgos... en verder ;)
Viewed: 1590 times.

Viewed: 1495 times.

Viewed: 1481 times.
Tja... de alfa werd echt geleefd :)
Viewed: 1675 times.

Viewed: 1522 times.
Ready for take-off...
Viewed: 1638 times.
En we waren alweer in Frantzia! (snel hè)
Viewed: 1548 times.

Viewed: 1464 times.

Viewed: 1505 times.
Even een uitstapje naar de Atlantische Oceaan, vlak boven Biarritz
Viewed: 1541 times.
      1  2  3  4   Next Page Last Page
 Gallery: DigiPix.org  Album: Paul's Digipix  Album: De Grote R'dam-Madrid Alfa33-toer 2003   
Contact us: info@digipix.org